Valborg


Älsklingen jobbade sent igår så vi åt middag när han kom hem sedan tog vi en promenad hem till Erik och Anna och hade en mysig kväll med en del lekar med en massa härligt folk! =)
Lite senare var det dags för några att fara ut och eftersom älsklingen skulle jobba idag och jag inte var så sugen på (läs, inte har råd =P ) utgång så blev det hemgång istället, fick skjuts av snälla Linn och sedan satte vi igång en film medan vi avnjöt det som skulle ha varit efterrätt som nu blev kvällsmums eftersom vi fick lite brottom iväg då klockan var så mycket. Jag kan då verkligen inte påstå att jag sörjde när jag kom hem och vi fick avnjuta en helt uuunderbar rabarberpaj med vaniljsås till. Pricken över I´t efter vår kväll! =D

Här kommer ett litet bildsvep från kvällen =)


Fina Anna bjöd på vitchoklad pannacotta med skivade jordgubbar på. Guuuuu så gott det var! =D Jag och älsklingen skulle dela på den men jag råkade äta typ 3/4 av den innan jag insåg att vi faktiskt skulle dela 50/50 =P Ops! Tur jag har en underbar pojkvän som älskar mig ändå! ♥




Sedan spelade vi en massa spel, vi började med något slags ölspel precis när vi kom dit och sedan så blev det ett lagspel där man har 5 olika ämnen och ett lag skulle ropa ut en bokstav så skulle man hitta på ett ord inom varje ämne på den bokstaven, det är svårt att spela sånna spel när folk är tävlingsmänniskor =P Blir lätt lite hetsiga diskutioner om vad som stämmer och inte =P


Sen blev det rabarberpaj med vaniljsås när vi kom hem, och självklart ska jag dränka pajen, typiskt jag, men det är ju så mycket godare då =D Kan inte låta bli!


Och den fick ju faktiskt godkänt av älsklingen! Och bara för att informera, det är inte jag som bad honom hålla upp tummen så, det var han som ville det så jag har inte tvingat honom =P Haha!!!

Hoppas alla hade en bra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0