Guava/banana

Var på sjukhuset imorse och skulle göra PPD test, det drog ut huuuur mycket som helst på tiden så det som skulle ta 5 minuter, MAX!! Tog 35 innan jag fått komma in och hon hade letat rätt på alla grejer! Otroligt alltså.. Aja, nu är det gjort iaf, bara vänta till torsdag nu då och fara tillbaka då och se vad de säger!!

Påväg till praktiken sen då så tänkte jag köpa med mig en lunch på ICA, ville unna mig något när det varit så lång väntan på sjukhuset så tänkte prova en ny dricka, älsklingen har provat denna tidigare och tyckte den var god så tänkte testa.. Den har ju iaf en läcker färg ;)




Hyffsad var den iaf! Men vet inte om jag kommer tycka att den är så himla god när jag har druckit hela.. Vi får se! Men läcker iaf! =D Kommer typ att köpa den senare också bara för färgen om inte för smaken då ;)

Ha en bra dag! =D

Ps. jag gillar verkligen namnet på den!! "Guavas & bananas who are afraid of heights" =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0