Fredagsmys

Igår for vi och åt taccos hos älsklingens mamma och man =) Det var himla gott och typiskt att man äter tills man håller på att sprängas =P
Det är alltid lika kul att fara dit och umgås! Slappa och bara snacka skit =) Vi får göra det oftare! =)
Tack snälla ni för att vi fick komma igår! ♥
Ikväll blir det att fara en sväng förbi mamma och pappa och äta där och sen får jag se vad kvällen har att komma med för min del. Älsklingen jobbar till sent inatt så det blir tomt här ikväll.. Men det brukar gå bra ändå, han får pussa om mig sedan när han kommer hem. Så imorgon blir det nog en dag för oss med underbara brorsonen! Jag gillart! ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack så mycket själva - såååå roligt och underbart att ha er här. Håller med att detta måste vi göra oftare och Beviset att det är sällan är när kväll att vi oftast slutar vid midnatt =) Kramis

2011-05-07 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0