Bättre sent än aldrig

I Fredags på praktiken så fick några för sig att det vore kul att fara ut och äta lunch istället för att äta tråkmatrester till lunch på en fredag när det var så himla fint väder som det faktiskt var då. Så vi for allihopa och åt underbart god mat på göteborg inne i stan. Det var min första gång där men det var definitivt inte min sista! =) Det var verkligen tok mysigt och de hade en jätte fin innergård som var belyst av sol, kommer vara det härligaste stället att fika på i sommar! Att jag aldrig varit där förut.. Men bättre sent än aldrig =)


Sen lite senare så for jag upp på sjukhuset och skulle fixa lite saker, utanför ingången så träffade jag på dessa två småttingar, som verkligen inte var rädd för något! Undrar hur de hade hittat dit, från ankdammen och så långt bort.. Men de tyckte väl att det var lungt och fridfullt där =) Alla som gick förbi stannade upp och var lika förvånade =P Rätt läckert ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0