9/5

Dagarna går så innerligt fort. I helgen har jag hunnit vaxa en bil, vara ut på en låååååång promenad, umgås med underbara brorsonen, bli bjuden på middag först hos älsklingens mamma och sedan hemma hos mina föräldrar. Underbart! =D Men det är synd att helgen ska behöva gå så fort!!

Det mest typiska med denna helg är att jag under tiden jag vaxade bilen fick tokont i ryggen, tänkte att det är nog ingen fara, jag är ju ung (?) haha =P Men det blir bara värre och värre, blir inte bättre av att man ska försöka sitta upp i en stol om dagarna också =P Haha! Å man känner sig ju så handikappad när man har ont i ryggen, man blir mästare på att tycka synd om sig själv.. Typiskt =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0