3/5

Ny dag, nya tag! Får se vad denna dag har att komma med..

Sov sjuuuukt tungt inatt verkar det som, älsklingen skulle upp 01.00 för att fara till en kompis och se på hockey, jag ställde en klocka för att hjälpa honom komma upp det minns jag och det såg jag när jag klev upp imorse, men jag minns inte att klockan ringde eller att han klev upp ur sängen, sa hejdå eller vad han nu gjorde, inte ens att  han kom tillbaka vid 5 imorse =P Har inte varit med om något =P Tungsovarn!! =P
Enda sättet att veta att ha varit uppe inatt var att han hade tagit fram en låda med lite godsaker i som han skulle ha med sig och den var tom sen när jag vaknade =P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0