Världens bästa pojkvän!

Ja, det är faktiskt det jag har! Så sorgligt att han ska på bortamatch imorgon, så de far redan nu i eftermiddag och självklart jobbar ajg hela dagen också kommer de hem natten till söndag.. Funderar på att göra ihop något riktigt gott på Söndag för att fira att säsongen är över =) Jag tycker det är jättekul för hans skull att han får fara med laget och att tränarna tror på honom och tycker han ska följa med, men jag skulle ljuga om jag inte erkände att det faktiskt känns lite trist att mista honom varannan helg eller någon gång mitt i veckan.

Nu är det sista vändan och sen ska vi fira nästa helg med en myyyysig helhelg ute i stugan! =) Vems stuga det blir har vi inte bestämt men det spelar ju faktiskt ingen roll, det är ju vi två tillsammans som vi ska fira! Lyx! =)

Men tillbaka till varför jag tycker han är så himla bäst! Jag vaknade imorse och vart sjuuukt stressad för jag hade försovit mig! Jag slängde ihop en matlåda och slet med mig några frukter innan jag rusade ut genom dörren i all hast bara frö att mötas av oplogade vägar och 2 dm snö =O Jag trodde jag skulle smälla av! Inga vägar var plogade nästan så jag skyndade så gott jag kunde för att inte komma alltför sent och blev ännu mer stressad över att ajg var tvungen att gå vissa partier. När jag väl kommer till Östra skolan så börjar mitt larm gå på mobilen.. Sjukt konstigt tyckte jag men brydde mig inte, förrän jag cyklat uppför den dryyyyyygt långa backen till sjukhuset och inser att, Neä! Jag är ju inte alls sen, jag är en timme och en kvart för tidig! =O Jag höll på att dö! Så jag ringde Simon (jag vet, elakt att väcka men vad skulle jag göra? Var så sjukt upprörd och ledsen över att jag inte hade hunnit krama om hoom ordentligt så som jag ville innan jag for eftersom jag inte hinner hem efter jobbet och säga hejdå!), men iaf så kom han med bilen till sjukhuset så satt vi och pratade i typ 30 minuter innan det var dags att gå och byta om! Har man världens bästa pojkvän eller?!? Ja det har man!! ♥ Nog inte många som skulle göra samma sak. På sni sovmorgon och allt! Jag är så lyckligt lottad!!



Världens bästa! Puss!! ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg svart plånbok från www.brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut samt anmäla dit kan du klicka på länken:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html

2011-03-11 @ 17:11:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0