Underbart!

Jag har haft en helt underbar dag och kväll! Det blev inte stan med mamma för hon kände sig lite krasslig så hon kryade på sig hemma och donade på där istället =) Men jag skyndade mig ner en kort stund innan jag skulle iväg och köra ett pass Body Pump som Elin varit så snäll å lura med mig på ;P Haha! Men det var faktiskt inte så hemskt! Det var skönt att känna att man tränar muskler också och inte bara kondition hela tiden! Det är ju faktiskt viktigt med båda! Men jag vet inte hur bra jag kommer tycka om henne imorgon =P Ne! Skämt åsido.. Men träningsvärk känner jag på mig att det inte kommer vara brist på =P

Sen for jag direkt till mamma och pappa och snurrade runt där en stund innan det var dags att äta! =) Asgod mat! Och så himla lyxigt att komma dit och bli serverad! Pappa tog tillochmed bort tallrikarna från bordet! Värsta restaurangen! =D hihi! Sen har vi suttit i soffan och myst med film och Big Bang Theory och en massa gotta hela kvällen! =)



Just det! Älsklingen har haft match idag i Gbg mot Pixbo, de förlorade men han släppte bara in 3 mål på sina 48 minuter! =D Så himla kul att höra! =) Lite synd om första målisen bara, kan inte ha varit en rolig start på en match =/ Huvva!
Btw, Simon blev utnämnd till matchens lirare! - Grattis! =D Tusen pussar till min favorit! ♥

Nu är det dags att sova för att orka med att jobba imorgon! Sen blir det ännu en mysig kväll! Middag hemma hos mamma och pappa men då kommer även Simon och storebror med familj, yeeeey! =D

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0