Stugmys

Lite bilder från när jag och älsklingen var i deras stuga för några helger sedan! Helt underbart att komma bort från stan ett tag och bara mysa ner sig i en stuga ute i lugnet! När vi kom dit så var älsklingens morfar redan där och han var så snäll att han slog igång elementen och startade en brasa medan vi var ute och tog en massa kort till deras hemsida! =) Var så himla mysigt att komma tillbaka till stugan sedan när det är varmt och gott och brasan står på redan och det bara är att fylla på med ved! =)

Vi hade en så mysig dag, kväll ohc natt där! =) Nästa helg ska vi nog tillbaka! =) Jag är ledig från praktiken och älsklingen har ingen match eftersom den sista är imorgon! =) (Hoppas han får spela!) =) *Håller tummarna*


Älsklingen skulle se till så han förstod hur kameran fungerade innan det var dags att spatsera runt och fota =) Blev många fina blider! Vi hade varsin, han hade lånat sin pappas och jag tog min egna! =)

En bild på älsklingen och jag! ♥ Det blåste tokigt mycket där ute en stund! Särskilt vid båtviken =P Syns på älsklingen som har dragit luvan över huvudet =P

Mysstugan som vi var i! Jätte fin! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0