Semlor, film och en hälsning...!

Nu är det Big Brother som gäller och medan vi ser det så passar jag på att hacka Malins blogg och skriva lite skit. Säkert blir det fler gånger också..

Kvällen började med en underbar middag vi gjorde tillsammans. Blev lite kycklingfilé och sallad, helt underbart! Sen vart det film och varsin semla som vi köpte på Coop =) riktigt gott! Filmen var (The Reef), den var helt okej.. kan vara värt att kolla på för er andra ;) det har alltså så har det varit en riktigt skön kväll när man inte haft någon träning idag och kvällen var bara gjord för att slappa.. och det har vi gjort =)



Sen avslutar jag med att skicka en stor grattis hälsning åt våra fantastiska vänner på Norra Ersmarksgatan. Som firar 5 år tillsammans. Helt sjukt vad länge det känns. Bara tänka på att jag och Malin varit tillsammans snart i 3 år och det känns länge.. Stort grattis återigen! Hoppas ni haft en fantastisk kväll =)
Var allt från mig!!!

Synes!!

//Simpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0