Sämst parkering!

Blir så galet less på folk som inte kan parkera normalt! Har en parkeringsplats som vi hyr på gården och det brukar sällan vara några problem, inte med dom som står runt oss iaf, alltid någon utomstående som förstör och ställer sig bakom vår bil som att vi aldrig skulle vilja komma ut?!
När jag kom hem från lillebror så har bilen som står som andra bil på sidan om våran ställt sig så galet att den bredvid oss har fått ställe sig en bit in på våran ruta och bilen på andra sidan vår ruta har inte tänkt på det utan bara ställt sig rakt upp och ner.. Finns ingen chans i hela världen att jag tar mig in med bilen nu!!! Och vi har ju ändå en liten bil om man jämför med andra!! ÅÅÅÅHHH!! Kan bli tokig på sånt här.. Har ställt mig på besöksplats nu men måste snart springa ut och ringa parkeringsbolaget och fråga var jag ska ställa mig under natten.. Orkar inte med att få parkeringsböter när man ändå betalar för en egen plats men som man inte tar sig in i?!?!?!
Typ såhär hade det sett ut fast mellan två bilar om jag hade försökt att parkera på vår plats!! Kan ju bli tokig på folk som inte kan parkera rakt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0