Ring

Fick lite panik igårkväll när vi skulle lägga oss då jag insåg att jag inte hade på mig min förlovningsring, jag som alltid har på mig den och aldrig glömmer att ta på den då jag måstat ta av den en stund!

Jag hade glömt ta av den i omklädningsrummet innan praktiken insåg jag när jag väl kommit upp på avdelningen så jag la den i bröstfickan på piké tröjan, sen när jag väl slutade så hade jag helt glömt bort det så där låg den. Himla tur bara att jag inte hann gå iväg till Gateway och slänga den i tvätten för att få ut ett nytt set kläder!!!!

Så fort jag kom till sjukhuset imorse så kollade jag att den verkligen låg i fickan och tack och lov så gjorde den det! La den i tryckt förvar i min vante, tänkte att jag inte skulle missa den om jag la den där! Det är iofs sant, för jag hade nog inte missat det, men det tog ett bra tag innan jag kom ihåg att det var där jag hade lagt den när jag väl hade slutat i eftermiddags och skulle ta på mig den igen, men tillslut så ! =D

Den viktigaste ring jag har! Det viktigaste smycket för mig! Känner mig så naken utan den!! Sjukt att ett enda smycke, som är så litet, kan betyda så himla mycket!!

Nu är den tillbaka på sin rätta plats igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0