Onsdag

Ny morgon.. Jag fick sova ut! Men vaknar ändå vid 8.. Sen ligger jag som bara och blundar för att vila kroppen så jag orkar hela dagen på praktiken.. Går kväll så börjar 13, gjorde jag igår med! Det är helt annorlunda att gå kväll än dag.. Men det är kul! Jag fick ha alla patienter själv =) Det gick fint! Såklart hade jag min handledare med mig men ändå.. =) Får göra mer och mer själv! Underbart!

Igår när jag kom såg det ut att bli en sjuukligt lugn kväll, vi hade nästan inga patienter alls först, det tog bara en timme innan vi plötsligt var överfullt och hade folk liggandes i korridoren tillochmed. Ett jourfall och en från iva och en från uva, alla samtidigt och helt plötsligt så hade vi saker att göra hela tiden! Men det är lika mysigt det tycker jag! =) Gillar när det finns saker att göra hela tiden! Bara man känner att man har koll på läget! =)

Får se vad denna dag har att komma med! =) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0