Ny morron!

Har varit vaken nu i typ en timme.. Fick lov att skjutsa älsklingen och några av hans lagkompisar till flyget! Hade planer igår att fara och träna efter jag droppat av dom men kände att jag hellre far hem och slappar i sängen en stund. Jag tränade igår och jag hinner träna i eftermiddag efter det att jag och mamma har varit på stan! =) Ska bli så mysigt att gå runt med henne! Tycker om det =) Sen som sagt blir det nog en sväng på IKSU för att sedan landa inför kvällen hemma hos mamma och pappa för middag! Får se vad som händer sen =)


Kvällen igår vart lagom händelserik! Först kom älsklingen och hämtade mig efter sin träning så for vi och kollade på IKSU-Dalen (sjuuuukt mycket folk ) sen blev det en sväng förbi OK för att inhandla godis och sen MAX för lite seeeen middag!!  Hem - sängen - film - mat - godis! Kan inte bli en mycket bättre kväll! =D Myyyyyyyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0