Myslördag

Jag kör på både mysfredig och myslördag! Så blir det denna helg! =) Ensam hemma hela kvällen, älsklingen är på avslutningsfest med laget och jag lyxar till det med en skål med godis och 2 nya tjejfilmer inför kvällen! =)
Har ganska nyss kommit hem från lillebrorsan! Har varit där och käkat och snackat skit och garvat ihjäl oss åt Americas Funniest HomeVideos... Sjukt vilka grejer alltså! =P God middag och härligt sällskap! Jag gillar dessa kvällar då vi far och handlar tillsammans och sedan äter framför tv:n och snackar skit tills hans dator kallar ;) Kommer bli så himla kul att fara till Åre och vara där alla i familjen i några dagar och bara rå om varandra! =) Jag gillart! ♥
Älskade lillebror och jag i Tunisien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0