Mysdag på stan!

Jag och Hanne tog oss en sväng på stan iadg och shoppade runt lite! =) Jag hittade ett par skor jag funderar på att köpa, ett par tygskor med kilklack! Helt underbart fina och sköna! =D Får se om jag far och köper dom imorgon eller hur jag ska göra! =)

Vi sprang runt på alla möjliga affärer och shoppade födelsedagspresenter och inflyttningsgåvor och träffade en massa folk och tillochmed en gammal klasskompis från gymnasiet som egentligen bor i Ske-å nu så det var roligt! =)

Här kommer lite bilder från dagen!

Efter att vi varit runt en massa timmar så insåg vi att vi var tvugna att få i oss lite socker för att orka med resten =P Trots den gigantiska glassen så är jag ändå trött nu =P Sockret gjorde det det skulle, men för alldeles för kort tid =P

 

Kassörskan på Mc Donalds hade det inte så lätt när jag och Hanne kom och störde henne idag verkar det som =P Hanne skulle ha en milkshake så när hon skulle göra iordning den så svämmadee den första över så hon svor lite åt det och gjorde sen iordning en ny och hämtade pajen som hon också skulle ha som visade sig skulle ha slängts 2 timmar innan Hanne fick den på brickan =P
Sen kom det till min tur, jag ville ha mjukglass i en kexbägare, ser det ut som att jag fick det?!? Nej! Så när jag hade betalt för den så kom hon med glassen i en plastbägare, hon ojade sig lite när jag förklarade att jag faktiskt ville ha den i en kexbägare, men det var inte som att hon ville göra om den och göra rätt utan hon skulle ge mig glassen men vänta på att kökschefen(?) skulle komma och hjälpa henne betala tillbaka mig, och det var mycket, HELA 4 KRONOR!!! OTROLIGT!! Jag sa åt henne att det inte spelade någon roll och gick därifrån med min mjulglass i en plastbägare, besviken men orkade inte ta den diskussionen.... I efterhand tänkte jag att jag skulle sagt åt henne att göra om den för det var ju kexet jag ville ha ju!!!! Ibland är man efterklok.....Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Nu vet h´jag vart min tia hamnade! Tur det finns foto bevis :P

2011-03-12 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0