Middag

En väldigt sen middag blev det ikväll! Jag och Hanne åt ju så himla stor lunch lite senare under dagen så har varit mätt huuur länge sen som helst! Tillslut kändes det som att jag ju måste äta något litet iaf så jag inte blir überhungrig senare ikväll och äter massa onödigt då! Så jag for på Ica Maxi och handlade lite smått så hittade jag Billys pannkakor! =P Kändes som något roligt att prova och något lite lättare än en hel måltid! Köpte två smaker, hallon och äpple, vet att det finns choklad också men då blir det ju som godis typ så den blev det icket! =P

Valde att smaka på pannkakorna med äppelsylt! Dom var jätte goda! Synd bara att det var så lite sylt i dom! Men gott var det! Och lagom mycket! =D Kul att prova något nytt! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0