Miami ink.

Det är farligt att sitta och titta på Miami ink! Man blir ju hur sugen som helst på att tatuera sig igen! Tjejerna funderar på att vi ska fara och tatuera oss tillsammans allihopa innan sommaren, bara något litet eller om man har någon annan idé så vi kan göra det som en rolig sak och för att somliga av oss känner att det är lättare att ta tag i det och få den tatuering som man önskat så länge gjord om man inte är ensam =) Jag undrar bara vad jag skulle göra. Vet att jag skulle vilja ha någon lite mer synlig. Har en på vristen och en mellan skuldrorna, nu vill jag ha en som inte är så underskymd, men jag vill ju att det ska bli något ordentligt! Jag får fundera på det! =) Har ändå inte råd för tillfället så! =)

Min tatuering på vristen som gjordes sommaren -08/-09, mitt minne är inte det bästa =P

Den nyaste som jag gjorde i Januari i år. Den sitter mellan skuldrorna. =)

 

Ja, så vad ska man hitta på till nästa gång då? Den första tatueringen var bara något jag kände att jag ville ha och jag kom till studion med en bild och en idé men han ändrade om den totalt och den blev större än planerat men den blev bra =) Kul med något som inte alla har =P

 

Och den andra är något väldigt betydelsefullt! Det är så typiskt att folk frågar vad en tatuering betyder, och med den andra har jag ju faktiskt en förklaring! Den första är bara någon tribal liknande sak ;P

 

Jag hade velat ha en text eller så, men då är det så himla viktigt att man hittar något som betyder mycket och som inte andra tar illa vid sig av.. Får klura vidare =)



Kommentarer
Postat av: Simon

Tror det var sommaren -09 du gjorde första. Borde vara det året vi flyttade ihop =)

2011-03-05 @ 12:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0