Mat!

Jag ringde lillebror min när jag kom hem från jobbet för att höra om vi skulle äta något tillsammans eftersom älsklingen är borta och mamma och pappa är i stugan. Vi sa att jag skulle komma mellan 17 och 18, sen blev jag jättetrött när jag la på luren och råkade somna. Vaknade igen 18.33 och kom på att jag ju var tvungen att hämta bilen på Gammlia där Simon hade lämnat den tidigare på dagen! =P Men det gick bra ändå! Lillebror hade inte tänkt något på det utan hade fortsatt sitt vid datorn tills jag kom =P Det är ju tur det iaf! =) Så nu har vi avnjutit go mat som vi gjort tillsammans och kollat på "101 sätt att åka ur en gameshow", vi höll på att garva ihjäl oss när Jockiboy bajsade på sig =P Haha! 102 sätt att åka ut =P Hade aldrig sett det där programmet tidigare men det var roligt =P Är ju som ett helt vanligt frågesportsprogram men med lite roligare sätt att åka ur som min bror sa =) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0