Måste nog bli bättre på att äta frukost!

Nu tillslut har jag lyckats få i mig lite mat efter träningen! Det blev alldeles lagom med träning, jag mötte upp mamma på IKSU så körde vi tillsammans! Mycket roligare när man är två.. Och särskilt när det är mamma! =) (lyckades förövrigt bjuda in mig själv på middag hos de imorgon ;) ).

Vi började på crosstrainern och skulle köra 20 minuter, men efter ungefär 16 minuter kändes det precis som att jag inte fick tillräckligt med syre till hjärnan så jag stannade av och blev jätte yr och illamående.. Tog oss ungefär 2 sekunder innan vi kom på att det nog inte var så smart att hoppa över frukosten imorse och inte äte något alls innan träningen =P Mamma hade inte heller ätit något nästan så vi valde att ta det lite lugnt haha! =P (orutinerat!!)

Sen utforskade vi roddbåten(?), heter det så, ingen aning aja... Ingen av oss hade provat tidigare men det gick fint för oss, förutom att mamma vann båda gångerna vi tävlade! =P Bittert!

30 minuter kvar innan det är dags för 60 minuters info angående praktiken som börjar nästa vecka. Lägger sig bara den begynnande huvudvärken under eftermiddagen så blir det en vända till på IKSU innan middagen! =)

Nu för i sjutton!! Fy tusan för att jag ska komma iform!! Nu är det dags! Någon som vill va med???? =)


Vår nya vän? Jag gillade den! Men orkade inte köra länge alls! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0