24/3

Jag är så himla dålig på att uppdatera! Verkligen!! Jag har praktik nu på kirurgen 3, jag trivs huur bra som helst! Hade gärna stannat där över sommaren, men jag är feg att fråga.. Ska nog ta mig i kragen och se vad som händer, kan ju inte få annat än ett nej?!? Eller?!?
Det är osannolikt hur trött man är när man har haft praktik en hel dag, så länge man håller igång så går det bra, men så fort man sätter sig i soffan och ska slappa en liten stund innan man ska laga middag så är det nästan 100% säkert att det inte blir middag på några timmar för såklart blir man dunder trött och somnar ett tag =P Har fått lov att fara och träna direkt efter man slutat för att man inte ska somna och skippa det =P Vilka dagar man får?!?
Måste börja ta tag i alla arbeten jag har också, har praktik hela helgen så kanske kan samla fakta då? Får hoppas att det kommer någon lugn stund då man kan sätta sig ner ett tag! =)
Nu sitter jag och håller tummarna för att det ska gå bra för älsklingen! Han är på intervju nu så jag sitter och hoppas! ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0