Vira blåtira

Jag var ju på innebandy ikväll, kul att älsklingen fick starta =) Tyvärr gick det inte alls särskilt bra för laget så han klev av i andra perioden.. I tredje fick han en snabbis ute på plan igen då det blev straff för Täby.. Den tog älsklingen! Han var såååå duktig =D

Efter matchen har vi bara tagit det lugnt.. Jag gjorde middagen tidigare idag så det var bara att göra en sås och värma maten i mikron så det var smidigt när vi väl kom hem från matchen =) Kände mig så lat så skulle nog inte ha orkat göra något ordentligt!

Haha! Det sjukaste hände på matchen. När City gör målkastar målgöraren en boll upp på läktaren som man sedan får byta in mot en lunch på O'lerays.. Och tror ni inte att när jag väl inte tittar så kommer den där rackarns bollen mot mig?!? Hade inte Veronica ropat på mig att se upp så hade jag nog suttit med en blåtira nu! =P Tack vare henne så tittade jag upp och sträckte på mig så jag fick den bara mitt i bröstet.. Men jag höll på att dööööö! Jag kunde inte sluta skratta! =P Till grabbarna i City: "SIKTA PÅ NÅGON SOM TITTAR NÄSTA GÅNG!!!!! ".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0