Skönt

Tillslut tog dagen slut. Satt och trodde jag skulle somna under båda föreläsningarna. Inte för att de var dåliga utan för att jag inte tror jag har sovit ordentligt de senaste nätterna. Ska upp imorgon och fixa naglarna klockan 8, får se om jag vaknar =P Ska försöka lägga mig tidigt ikväll! =) Hoppas jag somnar så jag inte sitter uppe halva natten som en uggla!

Nu sitter jag hemma i soffan och slappar framför tv:n och väntar på att maten ska bli klar, älsklignen har lovat att laga mat, hoppas han hittar på något gott och att han börjar laga mat snart =P

Får se vad de närmsta timmarna har att komma med..

Hittade ett tips på duvor till min tatuering, fast minus hjärtat och snörena.

Bilden kommer från Fattybom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0