Promenad

Har varit ute idag och promenerat med Anna och sötis brorsonen.. Det var mysigt, men det blev kallt för fötterna på slutet =P Avslutade på stan med att springa in på skopunkten och lägga undan ett par skor som jag önskar mig i födelsedagspresent..

När jag väl kom hem så ringde älsklingen och vi for och handlade en dataväska till honom och nyligen när vi kom hem så började vi möblera om i lägenheten och dra ut skrivbordet till vardagsrummet där vår julgran stod tidigare idag innan jag monterade bort den =P för där ska älsklingen sitta med sin dator och jobba =) Trevligare här ute i vardagsrummet än inne i det kalla extra rummet.. Nu ska vi försöka ta tag i resten av det rummet så det blir ett riktigt rum istället för ett förråd =P

Julgranen innan julafton =) nu är den borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0