Mys!

Imorgon kommer bli en så himla mysig dag! Det känner jag i kroppen redan nu.. På morgonen ska jag få fara och fixa naglarna tidigt på mrogonen.. Klockan 8, hoppas jag tar mig upp i tid =P Sedan ska sängstommen hämtas av köparen vid 1-2 tiden någon gång och direkt efter det så far vi upp till Sikeå till Simons farmor och farfar där det är dags att fira jul/nyår/trettondagsafton ihop hela Simons pappas sida av släkten! =) Kommer bli så himla mysigt!

Dom gjorde samma sak ifjol och det är så himla roligt att jag får följa med! =) Onsdag = en bra dag helt enkelt! =) Sen får vi se om vi stannar där över natten eller om vi kanske far upp  till vår stuga och sover där om inte mamma och pappa ska dit! Vi får helt enkelt se vart kvällen slutar =) Och på torsdag så är det bara tillbaka till plugget igen då, men onsdag är en helig dag denna vecka =)

Bröderna på juldagen =)

Första gången lillebror fick ha storebror på ryggen istället för tvärtom =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0