Mätt och belåten!

Nu sitter jag, älsklingen, hans syster Sara och hennes kille Filip och smälter maten.. Alla har typ hamnat i matkoma! =P Av någon knasig anledning så ser vi på kungabröllopet.. Inte för att jag känner mig det minsta intresserad av det men =P Det är inte jag som styr dosan! =P
Nu ska vi bara slappa och njuta av kvällen och troligtvis se fångarna på fortet klockan 8. Får se om vi ser det här eller om vi tar bilen hem för att se det hemma och mysa i soffan! =) Vi funderar även på att kanske spela Lips ikväll, känns som att det hade varit skönt att få sjunga av sig lite och det är ju så längesedan nu så det börjar bli dags =)
Har jag tur blir det en sväng på affären påväg hem för att köpa med lite smågodis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0