Dagens lunch/middag

Både ja och Simon var så himla hungrig när vi kom hem fårn shoppingrundan så vi sprang i princip in i köket och börjat slänge ihop massa mat =P Vi orkade inte ställa oss och laga något ordentligt utan plockade ihop lite smått och gott.. Får se om vi gör någon slags kvällsmat senare.. Annars blir det väl något slags kvällsfika för mig iaf.. Älsklingen ska iväg och se hockey ikväll så jag blir alone.. Men ska bli skönt att lägga sig tidigt, om det nu blir så. Varken han eller jag kunde somna igår så han satt vid datorn i sängen och jag låg och kikade på tv till iaf klockan 03.00 innan vi blev trött nog att somna.. Ikväll hoppas jag på lite tidigare.. =)

Hårdmackor med ost, keso och gurka och ett stort glas med mjölk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0