4/1

Dagarna springer fram och idag är det bara en kort föreläsning och sen ska jag och Frida sätta oss ner med studien vi ska göra. Vi får se till att jobba effektivt så vi itne behöver sitta så länge!

Ska försöka få i mig en ordentlig frukost, är så dålig på att äta frukost men samtidigt är det så viktigt så det är något jag måste börja bli bättre på, om det så sak betyda att jag får tvinga i mig frukost. Det är tydligen det enda målet på dagen som man absolut inte ska hoppa över så ska försöka sluta göra det!

En sak vi måste hinna idag jag och Simon är att montera isär sängramen, vi har lagt ut en del saker på blocket och den blev såld nu ikväll, typ 2 timmar efter vi la ut annonsen så det var skönt =) Får se vad vi hittar att köpa för dom pengarna, man kanske lite färg till sovrummet eller något.. Det lär nog bli vårat minsta bekymmer =P

Manlig kärlek på nyårsafton. Och jag kan säga att det här inte var det värsta ;)

Simon och han gamla klasskompis Marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0