Wiiiho!!

Jag måste bara få vara sådär överdrivet lycklig för en liten stund.. Har skrivit lite kort om att jag inte behöver fara iväg någonstans på praktiken de här perioderna men det spelar ingen roll, kan inte skriva tillräckligt för det är helt enkelt fantastiskt!!
Jag ska vara första perioden, 5 veckor, på kirurgen 3 och sedan 5 veckor på ssk patrullen. Måste erkänna att jag blev lite rädd när jag sökte på google var patrullen gör och insåg att de bara arbetar kvällar och nätter, men sedan när jag tänkte efter lite så insåg jag att det kommer ju att bli hur kul som helst! Tänk att få prova jobba natt?! Och se vad som händer då! Kommer bli så himla rolligt, lättare att prova på när man har praktik än att börja jobba så och hoppas att det kanske ska fungera för att inse att det kanske inte gör det och måste söka nytt eller ta ännu ett snack med chefen! =P
Jag tar det hela med en klackspark och hoppas på en underbar tid med massa härliga personer och mycket nytt att lära! =D Jag känner mig som en svamp som bara är beredd att suga upp allt nytt! =D
Det känner jag särskilt efter idag då vi har haft 3,5 timme med häääärlig föreläsning! Det är jätte roligt att vara på skolan när man känner att man lär sig något och har en bra föreläsare! Vi har lärt oss om ortopedi, massa olika benbrott på olika ställen och vad man ska göra vid de olika ;) Mycket röntgenbilder och obehagliga brott, men det är sjukt läckert att se när man själv slipper ha ont! =P Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0