Vilket bök..

Sitter hemma hos mamma och pappa för att hemma hos oss så finns det ju som sagt inget internet.. Det hurrar vi för?!? - njae...
Har tagit bilen till mammsen och pappsen ikväll för att låna deras internet så jag kan göra iordning mitt cv som jag borde ha gjort för typ en vecka sedan men det har ju sina förklarliga skäl till varför det inte gått.. Åh blir irriterad så fort jag tänker på det.. =/
Men att det ska bara så bökigt att skriva ett cv?!? Jag har hört det så många gånger och jag har sagt det så många gånger men ändå lär man sig inte utan man stör sig på det nästa gång det är dags ändå! =P Som tur är skriver jag denna gång inte på eget papper utan följer bara lathunden som finns på internet så jag fyller bara i de fält som de vill ha ifyllda så hoppas jag på det bästa sedan!

Är fortfarande så himla nöjd att jag slipper fixa boende utanför Umeå denna praktikperiod!! =D Älskade Umeå, så himla skönt det ska bli dessa 10 veckor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0