Vad mycket man hinner med...

..när man har roligt. Det märks nu när jag sitter och försöker skriva ner allt jag har gjort när jag har jobbat inom vården och på alla praktier! =) Vad mycket man har lärt sig, från början fick man lära sig att ta hand om de äldre och deras basala behov, nu sitter man här och har kunskaper om hur man sätter en kateter och sond och massa annat! =) Det är sjukt vad mycket man har fått prova på när man varit ute på sjukhus.. Det är ju bara för roligt! =D Längtar tok mycket tills vi ska få komma ut på praktik igen! Nu är det inte länge kvar! =D Wiiiiie!!

Snart får jag sätta en PVK igen! =D


Kommentarer
Postat av: Therése Dahlgren

Fyy vilken jäkla nål... ursss:P

2011-02-17 @ 11:01:00
URL: http://theada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0