Nyduschad

Kom ganska nyss ut ur duschen.. Sköönt att börja dagen med en varm, riktigt varm dusch när det är så kallt ute =P Jag som ska ut och promenera med lillen idag.. Jag kommer ju se ut som en istapp när jag kommer tillbaka =P Hoppas verkligen att jag kan få stanna hemma hos Fredrik och Anna en stund sedan när jag har promenerat färdigt! =) *håller tummarna*
Snart borde Simon komma hem från gymmet, då ska vi en sväng ner från stan och kolla runt lite.. Hoppas man hittar något till imorgon då det är party party hos familjen Oliver ;) Ska bli så mysigt!! Synd bara att Simon inte kan följa med då han ska till Helsingborg och spela match.. Trist.. Men vad ska man göra?!
Turban is the thing! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0