Namngivelsefest!

Idag! =D Ska fixa till mig nu sedan en sväng på stan för att sedan röra mig mot Fredrik och Anna och Oliver där det ska bli firande av att underbara Oliver har kommit till världen! Eller som jag sa igår... Grattis att du har fått ett nanm ;) Men det är ju inte direkt det man firar =P Men tyckte det var lite roligt =)

(Måste bara inflika att det är helt underbart att ha ett snabbt internet  i huset tillslut. Allt blir så mycket enklare och man behöver inte vänta i 30 minuter på att mozilla ska ladda innan man tar sig in på nån hemsida =P )

Åh vilken kul dag detta kommer att bli! Känner mig alldeles varm i själen! Att träffa alla och bara ha en mysig stund tillsammans! Mormor, och morfar, farmor och farfar, faster, farbror, moster och gudföräldrar och såklart föräldrarna och gullebarnet.. Alla samlade på en plats för att fira en enda sak.. Att denna underbara och vackra person ville vara en del av våran värld! Och vilken underbar värld det blev med dig i den! ♥



En mysig stund för en stolt faster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0