Kulinariska rätter =P

Min oerhört kulinariska middag igår.. Sprang in på Ica Bågen efter namngivelsefesten och handlade en micropaj som snördes in i micron direkt jag kom innanför dörren typ =P Sedan blev det fest på kvällen hos Evelina och en mysig avslutning hemma hos Therese =)



Detta är nog den godaste paj man kan ta om man nu vill ha något som går fort att göra iordning =) Lite matlagning krävs ;)



Och den otroligt kulinariska drickan till....... VATTEN =P haha! =D

Men ikväll har jag verkligen blivit bortskämd! Jag blev bjuden på mat hemma hos mamma och pappa där dom hade gjort hasselbackspotatis med rostade grönsaker och lövbit och bearneise sås! =) Snacka om mumsigt! Verkligen lyxig söndags middag tycker jag! =D Vill inte ens fundera över vad jag hade ätit om jag hade varit hemma ensam och ätit! =P Haha!!

Efter middagen så satte vi oss hela hopen framför pappas dator en stund och sen hoppade vi upp en våning och såg först på Despicable me och sedan satte vi igång Tangled =) Fast jag såg typ bara 5 minuter sedan kände jag att jag ska se den helt med älsklingen sen för vi har redan pratat om det =) Fast den verkar kul, och lillebrorsan sa att den är tok rolig hela filmen igenom så det bådar gott =)

Jag har iaf haft en helt underbar kväll! Tycker verkligen om dessa stunder med familjen när man inte bor hemma längre. Särskilt när man är ensam hemma för det känns som så himla tomt och inte alls bra. Får en så jobbig känsla i bröstet så vill helst inte vara ensam.

Ha en bra kväll! =) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0