Hemtenta

Nu i slutet av denna kurs har vi blivit tilldelade en hemtenta. Den ska inte vara klar förrän nästa söndag men kan erkänna att det kliar i fingrarna att göra klart den så att man kanske kan vara ledig hela eller iaf delar av nästa vecka. Jisses vad skönt det hade varit!

Hemma sitter vi fortfarande och väntar på att vårat internet ska komma. När Simon beställde så sa rösten i telefonen klart och tydligt att det skulle vara klart senast på torsdag denna vecka. Tror ni att det kom igår? Nej, inte alls! Så nu hoppas jag bara och ber i min tysthet att det ska komma idag. Enda anledningen till att jag kan sitta på internet nu är att jag är på medicinska biblioteket för att göra den här himla tentan som vi har! Jag har gjort klart nästan allt.. Men energin börjar tryta efter 3 timmar på samma pinnstol =/

Jag har en fråga kvar på nivån för godkänt, sedan är det 3 frågor till om man vill ha chans på VG. Frågan är ju om jag ids med det? Kanske är lika bra, större chans att man får G iofs!

Åh, jag vill ha internet!!

Snart ska jag röra på mig upp till skolan för då är det dags för seminarie, då ska ett förbättringsarbete redovisas.. Kan ju inte bli seriöst?! Jaja.. Ett avbrott från bibblan - ja tack!

Vår "bästa" vän i tenta tider....


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!

2011-02-11 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0