Ensamt

Det är så ensamt när älsklingen är på bortamatch.. Jag tycker inte om att behöva sova ensam.. Får ingen ro i kroppen och är bara ångestfylld... Inge kul alls! Man tycker att man borde vänja sig men det blir typ bara värre =P

Jag längtar till imorgon då han är hemma där han ska vara så jag får känna mig trygg i hans armar! Det är mysigt att sakna honom en liten stund men på natten hade du väl kunnat vara hemma? ♥ Jag vet att det inte funkar så, jag är inte helt dum..

Godnatt alla! Mycket kärlek!! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Kommer hem imorgon. Synd bara att du inte är hemma då så jag får krama om dig! Skulle vara underbart att få göra det =)

2011-02-24 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0