18/2

Fredag och den började så bra som den kunde.. Jag sov förbi väckarklockan och jag och älsklingen vaknade vid halv 11.. Sååå himla skönt! =D Har suttit i sängen och kollat på tv och lite klipp på youtube tills nu, älsklingen sprang precis ut genom dörren och skulle iväg och träna och sedan blir det lunch och en vända på stan innan jag ska ut på promenad med favorit brorsonen! =D Simon hakar nog på en liten stund om han orkar.. Han har träning 18 och jag brukar vara ute och gå tills dess ungefär så vi får gå förbi hemma hos oss vid fem kanske och släppa av knasfarbror så får vi gå vidare =)
Åh vad jag tycker om dessa stunder med Oliver.. Det är det bästa! Igår var jag hos Anna hela dagen och bara myste med Oliver och henne... Kom dit vid 11 och for därifrån vid 19 =P Det var en bra dag med mycket skitsnack, en lång promenad och massa mys och skratt! =) Tack för igår Anna och Oliver! ♥
Jag finns alltid här för dig!

Kommentarer
Postat av: Oliver

Tack själv söta faster! Det är så mysigt när du är här! Kram

2011-02-18 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0