Underbara bror

Var i förra veckan hos lillebror och käkade middag! Innan vi for och skulle handla fick han för sig att ta en mössa som jag gjort för många år sedan och slänga upp den i luften och försöka få den på plats på huvudet.. Han lyckades väl inte sådär jätte bra, den föll som ihop när han snörde upp den i luften =P Resultatet blev iaf en Robin Hood liknande variant efter några kast ;) Inte direkt det jag hade tänkt att den skulle användas till men det är aldrig fel att kunna variera lite ;)
Ja man kan då gott säga att han inte är rädd för att bjuda på sig ♥
Det som är lite roligt med bilden men som inte syns är att längdskillnaden på oss är så stor så för att jag skulle kunna ta kortet så fick han lov att böja på sig jag vet inte huuur mycket så att man faktiskt såg hur mössan såg ut =P Det är inte lätt att vara liten.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0