Hål i näsan och nya skor

Jag vill ta om hålet jag har i näsan! Jag gillar det verkligen och vill inte ta bort det för det kommer kännas så himla tomt =P Däremot är jag himla sugen på att göra om det och flytta ner det lite! Tycker att det sitter så högt upp så skulle ha flyttat ner det lite så man kunde ha en ring ibland eller så, vad man nu känner för liksom! Får se hur jag gör.. Kanske springer förbi och hoppas dom har öppet imorgon! Lite impuls, precis som det brukar vara när jag är i farten! =P Haha!!
Hittade förresten världens finaste skor på skopunkten förra veckan! Vill verkligen ha dom också! Dom var bara för snygga och sköna! Skulle ha dom tills dom ramlade av fötterna om jag köpte dom! =P Eller vad trycks?
Vill ha så många gånger om!!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-23 @ 08:11:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0