19/4

Dagarna går fort som tusan, känns det som när man börjar kolla datum iaf =P Det närmar sig mer och mer till tentan nu!! Måste börja få saker gjorde känns det som! Kommer bli mycket som ska göras denna vecka, älsklingen stängar om kvällarna nu så jag kommer få mycket tid att sitta med alla arbeten, hoppas att jag har orken bara att faktiskt göra det, har börjat på nästan alla iaf, det ena kan jag skicka in i eftermiddag när jag har skrivit referenslistan, det är skönt! och jag har skrivit ner väldigt mycket om alla sjukdomar så jag slipper sitta och läsa allt i boken hela tiden! Man har en början iaf!

Vi får vlä se hur detta går! Håller tummarna för att jag ska kunna så jag klarar mig iaf! Blir väl att sitta någon timme varje dag i guess!

Går kort dag idag! Slutar där vid lunch, efter lunch på eftermiddagen så är det dags för ett obligatoriskt seminarium, hoppas att det går fort så jag hinner hem och mysa med min favorit! Vet inte alls vad det är för något och jag hoppas verkligen att det inte är något som man ska ha läst på inför för det har inte jag gjort och det sa dom inget om =P Haha!!!

Nu har det börjat komma fler personer som ska sitta här på kontoret under dagarna så nu får jag ge upp min arbetsplats.. Fy tusan! Jag som har haft det så bra med en egen plats att sitta på när det inte finns så mycket att göra. Ska nog fara hem och hämta min egen dator så jag kan fortsätta med allt jag hade tänkt! =)

Det är så mycket i mitt huvud nu.. Huvva.. Men bara att bita i det sura äpplet! Jag har själv satt mig i denna sits?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0