13/4

Det är onsdag och jag har praktik, det har jag helva veckan, började igår. Det blev inte alls med partullen som det har stått och som jag hela tiden har trott utan det blev med en annan sköterskegrupp som bara arbetar dagtid, så det blev en glad överraskning att slippa lägga om dygnet helt i de kommande 5 veckorna.

Det är lite synd dock att det inte alls är så som det är på sjukhuset, jag har svårt att komma in i allt och när det inte är fasta saker som ska göras och man inte har något att gå efter är det svårt att veta vad som ska göras, hoppas det blir bättre med tiden! Kanske man har koll på något som ska göras innan man slutar sin praktik.

Har varit ute och flängt nu på morgonen med en sköterska och nu sitter jag på kontoret och har inte mycket att göra för alla är på olika uppdrag och hon jag var med innan det blev dags för fika tyckte det var onödigt att jag följde med henne igen då hon bara skulle lämna mediciner och jag redan träffat de arbetande på de ställena, så nu sitter jag i min ensamhet och istället försöker plugga lite. Det går trögt, det är ju inte det jag vill göra just nu =P Ska se om jag hittar någonstans att börja!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0