Sova

Sitter i sängen och sneglar på tv:n.. Det är någon film om någon vulkan på 6an.. Vet inte vad det är...Ah, tydligen Dante´s peek. Ibland är text-tv bra ;)

När älsklingen är borta brukar jag sno lite av hans grejer.. Hihi! Då känns det inte som att han är lika långt borta.. Det känns som tryggare på något vis.. Som nu, jag har lånat en av hans tröjor som jag sover i och brukar, som nu, ibland sno hans täcke.. Hehe :) Vet inte om han har något emot det.. Tröjan har jag frågat om.. Men han behöver ju inte alltid veta allt =P Det känns som bara bättre!!

Det är mysigt att sova i älsklingen tröja.. ♥


Kommentarer
Postat av: älsklingen

Klart att du ska använda den! Ta vad du vill snygging!

2010-09-04 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0