Migrän

Precis innan seminariet började idag så vad händer? Jo, självklart får jag en av mina underbara migräner! Jätte jobbigt att anfallen kommer så ofta. Det var tur att jag inte gick nå länge, hoppas bara på att jag fick godkänt eftersom jag knappt sa något då det bara började bulta i huvudet så fort jag ens försökte koncentrera mig.. Det är iaf tur man har en snäll pojkvän som låter en sova några timmar ostört i hopp om att de ska släppa, tyvärr är inte allt borta men det är bättre än tidigare idag, Det blir nog en kort kväll, tidigt i säng =)

Undrar om man kanske ska köpa nå liknande tabletter, synd bara att de är så dyra, och tänk då om dom inte fungerar?? Undrar om dom är bra! Är det värt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0