Kvällen

Det blev en snabb vända på biblioteket. Hittade det jag tänkte, åsså skulle jag ju skriva ut en del papper men det blev inte av. Får lov att göra det imorgon på lunchen istället! Sedan måste jag börja skriva imorgon på arbetet. Vi som ska b juda några kompisar på middag, tur att jag kan sitta med det samtidigt under kvällen! =) Bra med sånna vänner! =)

Nu är jag hemma igen och jag tänkte att det är dags att diska undan allt som står i köket. Hallen ser fin ut, vardagsrummet har jag röjt så där ser det bra ut nu, nu är det bara spegel i toaletten som ska snyggas till och disken i köket som måste bort! Sedan ska jag fixa lite med böckerna och hitta en till artikel till arbetet innan älsklingen kommer hem och vi ska sitta och titta på tv och dricka te! =D MYS!!

Har även kommit fram till att jag måste bli bättre på att ta kort! Kameran måste föllja med mig i väskan! Det blir så tråkigt på bloggen om man inte kan visa i bilder vad som händer under dagarna.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0