Godmorgon! =)

Idag är det en ny dag! =D Måste erkänna att jag blev lite besviken när jag kikade ut genom fönstret och insåg att det inte snöade! =P Men det är kallt ute iaf, is på vissa ställen och lite snö kvar på backen från igår så det är ju bra! Börjar det snöa så kommer det nog att ligga kvar! =)

Sen har jag hela morgonen drömt om några som hade en konsert i mitt huvud.. Eller typ mer som att jag satt och tittade på dom på typ Ellen show! =P Haha! Tror det måste ha varit för att The Voice var igång på tv:n! =P Helt sjukt!! Drömde samma framträdande i olika kläder på olika platser flera gånger om! Och att en tjej skulle in och typ "rappa" och hade två mickar varav den ena skulle hon som sjöng refrängen ha men hon missade det och blev jätte stressad över hur hon skulle få tag på den när det fanns annat att göra i numret.. Haha! Sjukt vad man kan hitta på i sina drömmar.. Undrar vad detta kan betyda?? Hah!

Jag är bara glad att det inte var en mardröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0