Äntligen är det över..

Har varit de senaste 4 veckorna i Lycksele på praktik, kan inte direkt säga att jag har trivts där borta. Snacka om att ha hamnat i en depp-period. Trivdes så himla bra på avdelningen och alla var ätte gulliga. Men när man aldrig bott ensam tidigare och ja, jag är väldigt hemmakär, så är det inte lätt att veta att man ska vara fast där under en sådan lång tid.

Pga att jag varje gång jag kom dit fick en sådan konstig känsla i kroppen, samt att jag hela tiden var på sjukhuset när jag inte var hemma framför tv:n så fick bloggen stå på is en stund! Men nu är jag hemma! Nu kommer det flyta på igen!

Sjukt härligt att få vara tillbaka i Umeå! =D Nu saknas bara den skriftliga examinationen på detta, ska försöka komma ihåg hur man artikelsökte! =P Wish me luck

 

Ska säga det att det är dyrt att vara 4 veckor i Lycksele, telefonräkningen var ungefär det dubbla denna månad.. Haha! Det är inte bara bussresorna och boendet som drar iväg. Känner man sig ensam så gör man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0