Värme och sol!

Åh vad jag skulle vilja köpa en sistaminuten resa och bara njuta av sol och bad och värme!
Det hade varit helt underbart att slippa detta tråkiga mellan väder.

Jag tycker bra om hösten och älskar när det börjar snöa, men det blir så trist när det inte är tillräckligt kallt för att snön ska få ligga kvar. Vaknade imorse och det var ljust och fint ute då det snöat inatt, men sedan smälte nästan allt bort under dagen, det blir vattnigt på vägarna och det är inte i det närmaste lönt att fundera på att tvätta bilen, den blir bara smuttsig direkt igen. Svårt att hitta något mellanting!

En utlandsresa kommer det inte att bli, för mycket i skolan och för lite i plånboken! =P Men jag sörjer inte för det, jag sitter och tittar på foton från Tunisien och drömmer mig tillbaka! =)




Kommentarer
Postat av: EMYS.SE

sv: Tack så mycket vad kul att du gillar min blogg =) ja eller hur visst är nitväskan superfin! använder den varje dag faktist. Den kostade bara 129 kr på Ullared ;P



ha en fortsatt trevliv kväll!

/ emys.se

2010-11-05 @ 19:00:47
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0