Beroende.. ja?!

Det är verkligen som folk säger, har man en tatuering så vill man ha fler, man vill bygga på den man har eller helt enkelt skaffa en ny på en annan plats. Det är svårt att veta vad jag vill ha, har många ideer men tror det nog kommer bli som med första om jag ska skaffa en till, det kommer att bli en fix idé och tillslut kommer jag hitta något som jag bara måste ha och sen sitter den där =P



Än har jag inte ångrat mig iaf! =)
Men det är verkligen så som dom säger, man blir beroende, trodde aldrig på det innan jag skaffade min egen. Tänkte bara att det är något som dom säger, kommer aldirg hända mig.. Men steget att skaffa en till är så mycket mindre än att skaffa första så nu när den första har suttit i drygt 1,5 år så vill jag ha en till och det kommer nog i sinom tid att sitta en till också =) Måste bara komma på vad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0