10/11

Har varit uppe ett bra tag nu. Jag och älsklingen klev upp innan 6 imorse, åt frukost framför tv:n och sedan var det bara att bege sig mot jobbet. Hade bara en uppgift, och det gick mycket fortare än väntat! =) Himla skönt!!

Så nu är det bara att slappa lite hemma?!
Nej! Haha! Måste plugga, plugga och plugga!
Ska försöka göra iordning lite mat nu är så himla hungrig eftersom frukosten var så tidig! Sen ska jag kolla om det finns något pass jag vill gå på idag. Måste försöka träna oftare! Ska passa på idag eftersom jag har bilen under dagen! =) Känner mig inte så sugen på att fara ut med cykeln i busvädret som susar utanför fönstret ;P



Ta det försiktigt ute på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0