Vaken

Vaken tillslut, tror aldrig jag har varit så förvirrad som jag var inatt, älsklingen väckte mig där mitt i natten nån gång och började fråga när vi skulle upp imorgon och jag blev typ bara arg för jag trodde han menade imorgon inte nu på morgonen, fattade inte att det var mitt i natten förrän jag lyckades fråga vad klockan var, då skällda jag typ bara ut honom och började småsnyfta lite (fråga mig inte varför) och somnade om lika fort som jag stängde ögonlocken! Haha! Sjuk natt med andra ord. Men idag är det fin fint väder så ska pallra mig ner på stan och lämna tillbaka ett linne som jag insåg att jag ändå inte ville ha och sedan lägga mig i bikini på gården med en bra bok! =) Detta kan bli en riktigt bra dag, har hur många timmar som helst på mig innan jag börjar jobba!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0